1 d’oct. 2007

Ikea

Ikea és un lloc horrible, i més si hi vas tot sol un dissabte, i més encara si hi has de comprar unes estanteries i tota la col·lecció Aspelund de llit, còmoda, armari i tauleta, i no tens cotxe per emportar-t'ho.






L'Ikea de Rússia sí que mola!








Per Ikea hi pul·lula tot de gent ociosa, parelles i nens, que pensen que és una bona idea passar la tarda de dissabte en un magatzem de mobles suec i menjar-se un hot-dog per un euro. Hi ha canalla per tot arreu. Obres un moble i te'n surt un nen. Vas al bar i veus els nens comprant les salsitxes d'un euro. Així qualsevol té canalla, si els pots deixar en aquella guarderia de franc i atipar-los amb salsitxes d'un euro!

Jo hi vaig anar perquè és barat (i val a dir que em vaig fotre dues salsitxes d'un euro, un cop que hi vaig!) i vaig aprofitar per comprar-me tots els mobles que necessitava, per no haver-hi de tornar mai més. El meu carro feia por. Ningú duia un carro amb més mobles que jo. Només et diré que si hagués atropellat algú, aquest algú hauria mort horriblement esclafat. Per sort sé conduir (a diferència del president i el vicepresident de Catalunya) i ningú va prendre mal, ni tan sols jo.

Al final, un equatorià em va ajudar amablement a transportar el mobiliari al meu nou piset. "Cuidado, niñas, que está en rojo", "Aaaaaaaiiiii, guapa!", deia a les ties que veia pel carrer, sense contenció. "Cuidado, hermano, que no lo subimos bien", quan pujàvem els mobles. Vaig acabar mort, però, com que les meves ganes de festa sempre són superiors al meu cansament, encara vaig poder anar a una festa d'aniversari.

1 comentari:

Maureramix ha dit...

jejeje, que foto fuerte!!!!!! también compraste una mesa en el IKEA? ;-)

Saludos del Walden,
Hannah

P.S. Heute hatte ich meine erste Katalan-Klasse :-)