14 de febr. 2008

Portar ulleres?

Suposo que el ritme aquest d'estar-me 10 hores davant l'ordinador i dormir-ne la meitat m'ha portat a una pèrdua de visió. No he dut mai ulleres, però tinc por que, si vaig a l'oculista, em dirà que tinc miopia o alguna cosa així. Veig les coses una mica borroses, em costa veure-hi de lluny, no enfoco bé. Però també va a dies. Al cap de setmana m'hi veig més bé i, per això, espero que l'oculista em digui que només és la vista cansada. Ja tinc 31 anys i em costa acceptar que sigui cosa de l'edat. Per si fos poc haver d'anar a l'oculista, també he d'anar al dentista a que em tapi una dent corcada. Per sort, encara que el físic es degradi, l'important és l'esperit. I l'esperit, segons la majoria de religions del món, és immortal !

4 comentaris:

Anònim ha dit...

mit 31 ist es ok eine brille zu bekommen ... bei mir hat der alterungsprozess schon mit 25 angefangen, als ich meine diplomarbeit geschrieben habe :-)

Lycaon ha dit...

Sehr gut dein Katalan! Ich hoffe, dass es dir gut geht.

Anònim ha dit...

Al voltant dels 30 ens comencem a adonar que ja no som tant vigorosos com quan teníem vint o vint-i-cinc anys. Sempre he fet la broma a la meva dona que va ser començar a sortir amb ella i venir-me tots els mals: estigmatisme, càries, menor resistència als refredats...

Lycaon ha dit...

Al final no n'he de dur !!!! Vaig anar a una òptica, em van fer una prova i tinc menys de 0,75 (la màquina marca més, em van dir). Només era vista cansada.