16 de set. 2007

Presentació

Hola, em presentaré breument. Em dic Severí Vinyoles i José. Vaig néixer a Vic el 6 de Febrer de 1977, el mateix dia que l'advocada americana Nishi Pitas i la princesa austríaca Manora Estella von Auersperg. L'Axl Rose, en Ronald Reagan i en Bob Marley també van néixer un 6 de Febrer, però de diferent any.

Sóc solter i visc a Barcelona. Sóc de Sant Pere de Torelló, un poble aficionat als trons i als petards. A l'escola sempre treia molt bones notes. A l'institut treia excel·lents. Vaig estudiar Dret a la UAB i treballo a Derecho.com, però abans havia treballat com a Secretari de Jutjat de Pau, comercial d'assegurances i executiu de banca. Sóc regidor a l'Ajuntament del meu poble. Sóc un polític en minoria. Sóc catòlic. Sóc descendent de carlins. Sóc català i independentista.

Sóc soci d'un club de rol que va haver de tancar per no poder pagar el lloguer. M'agrada molt jugar a rol. Sóc màster de Cthulhu. Sóc friki i tinc una web de cine. Sóc germanòfil i parlo alemany. Admiro el Japó i l'Imperi Romà. M'agraden Lovecraft, Hesse i Albert Sánchez Piñol, entre molts altres. M'agrada jugar amb l'ordinador, sobretot a aventures gràfiques. M'agrada cantar als karaokes, però sé que objectivament no canto bé. M'agrada llegir i escriure.

2 comentaris:

Maureramix ha dit...

Hey Severin! Herzlichen Glückwunsch zum Blog! Ich hoffe, du wirst auch mal was auf deutsch schreiben ;-) Viele Grüsse,
Hannah

P.S. Wann machst du deine Einweihungsfeier?

Lycaon ha dit...

Danke! Manchmal kann ich auf Deutsch schreiben, warum nicht? Zuerst muss ich umziehen, dann organisiere ich eine Einwehungsfeier. Du bist natürlich schon eingeladen :-)